Emir0_ Şuan bir dönemden geçiyor o yüzden bu şekilde 18aylik benim kızımda aynı şekilde ağlayıp, bağırıp,tepiniyor,vurup, eşyaları atıyor. Sakince ağlamasınin bitmesini bekliyorum bu esnada ağladığı için onu anlamadigimi söylüyorum. Bir süre sonra ağlaması bitiyor o zaman konuşuyorum ve başka birşeye yönlendiriyorum. Ona sorumluluk veriyorum kafası dağılıp gidiyor bir şekilde idare etmeye çalışıyorum