Oğlum bu aralar 1.5yasina yeni girdi ama bildiğimiz oğlum gitti maymun gözünü açtı misali uysal çocuk gitti herşeye tepki veren,inada bağlayan, ağlamayı öğrenmiş bir çocuk geldi yani bazen illa istediği olsun diye avazı çıkana kadar ağlayıp bağırıyor bu durumu yasayaniniz var mı tepkiniz noluyor 🙄 küçük çocuk sonuçta güzelce anlatıyorum hiç duymuyor,tepkisiz kalıyorum anlamıyorum tutupta üzerine bagiramam da çaresiz kaliyorum bazen oturup ağlıyorum stresten inanın