Kızlar kaynanam 5 kg el yapımı salça gondermis fakat sicakmi kapatmış ağzını artık nasıl olduysa salça değişik kokuyor yemeğe çok değişik bir tat veriyor. Bu salçayı nasıl kurtarabilirim. Elimde 3 kg kadar güzel el yapımı salça var 3 4 kg da hazır alsam bunları bı güzel tekrar tuzla yağla kaynatsam kurtarirmiyim yoksa elimdekindendemi olurum. Rengi kıvamı çok güzel ama değişik bir plastik gibi koku var