Saafie yorumunuza denk geldim bu oteli haziran için ayarlamayı dusunuyoruz ben kapalı değilim ama ortak alanlarda sizce kendimi kötü hissedermiyim çok acık giyinen biride değilim yarım haşema ile ortak alanda denize giren varmıydı cevaplarsanız çok sevinirim