-Mucizem Artık aklıma birşey gelmiyor kızlar fikir verin 😁 17 aylık bebeğim sizler neler yaptınız bugün öğlene
Mommy00 -Mucizem Öğlen genelde çorba içiyor, akşama da evde ne pişerse onu yiyoruz birlikte 🥰 18 aylık 🐣
-Mucizem Serpil51 Benimde aklıma sebzeli bulgur geldi aslında ama yer mi bilemiyorum çok seçici çünkü afiyet olsun ☺️
Sevvalboke -Mucizem iki gün önce sebze ile pilav yapmıştım kapya biber patates kabak soğan domates et suyu felan vardı çok lezizdi ve çok seçici normalde bugünde bezelye yemeği yanına pirinç pilavı diye düşündüm cacık yaparsamda brokoli koyucam içine
melikeozdemirs 15 aylık benim oğlum evde ne varsa ya da akşama ne pişecekse onu yer 😅 öğlen de genelde çorba içiyor
-Mucizem melikeozdemirs Benimki de genelde çorba içer ama artık yapacak çorba çeşidi bulamıyorum pilav makarna köfte böyle şeyleri hiç istemiyor ama bugün yinede yaptım bakalım ne yapacak ben hâlâ ayrı yemek yapıyorum ona bizimkilerden yedirmiyorum ☺️
-Mucizem Sevvalboke Ohh Afiyet olsun öyle pilavı benim oğlumun yemesi imkansız çok yesin isterdim ama şifa olsun ☺️