Bende 4. Ay aşısında aynısını yaşadım hem aşı hem atak ikisi aynı anda oldu çok zor geçti ama neyse ki bitti. Tam desteksiz uykuya alıştı uykularını uzattı düzeni oturdu derken o aşı ve atak herşeyi tepetaklak etti. 4-5 gündür yavaş yavaş eskisi gübi olmaya başlıyor. Yapacak bişey yok malesef bitene kadar sabredin.