kızlar bebeğim 18 aylık ve 3.5 aylık hamileyim aslında cinsiyeti merak etmiyorum ama çevre baskısı var sürekli soruyorlar yarın gidip öğrenmeye karar verdim ama eşimle evde 2miz öğrenelim istiyorum bu yüzden doktora kağıda yazdırıp kapattırcam kağıdı. sizce evde 2miz nasıl öğrenelim güzel bir süpriz olsun nasıl kutlayabiliriz 2miz fikri olan var mı ☺