City2023 Kızlar bebeklerinizin camasirlarinda oluşan lekeleri nasıl çıkarıyorsunuz hangi leke çıkarıcı kullanıyorsunuz yardım lütfen
Olimbonii City2023 baby me kullanıyorum valla cok guzel çıkarıyor hatta gecen ustume salcali sos döküldü kendi lekelerimi bile onunla cikariyorum 😂
sessizkuzucuk City2023 Minoris kullanıyorum, makineye atarken lekeli yerlere sıkıyorum yıkıyorum. Bir de lekeli çamaşırı hemen yıkamıyorum biraz makine dolsun diye bekletiyorum kenarda, kuruyan lekeye de sıkıp attığımda lekeler çıkıyor.
oglumubeklerken City2023 üni baby leke çıkarıcı var fıs fıs şeklinde lekenin üzerine sıkıyorum, makineye atarken de deterjana ek olarak baby me leke çıkarıcı ekliyorum bi kapak. Çıkmayan leke görmedim bu işlem ile.
City2023 Olimbonii teşekkür ederim deneyeceğim insaAllah bizde de çıkarır deterjanları dan memnunum ama üni baybyle baby me arasında kalmıştım siz boyle deyince bayb me deneyeceğim
Eymenikonunannesi14 Olimbonii nasil kullaniyosunuz acaba benim bebegimin lekelerinde hic etki etmedi o yuzden soruyorum
Olimbonii YaseminAren Evet sprey şeklinde sikiyorum lekeye elimle sürtüyorum birbirine çitiler şekilde cikiyor hemen makinaya atiyorum sonra tertemiz oluyor
YaseminAren Olimbonii ben uxerıne dokup cutıleyıp atıyrdum elde yıkama kullandm program ondan mı cıkarmadı acaba sımdı elıte toz aldım ona basuyorm ama zahmetli oluyor
Olimbonii YaseminAren ben kisa programda yikiyorum 40 derecede cikiyo ustune sıkıyorum ovaliyorum lekeyi gecen ustume salça sosu döküldü aha cikmicak dedim onunla yaptim attim makinaya çıktı leke ben memnun kaldm hem uygun hem çıkarıyor
YaseminAren Olimbonii elımdekıler bıtsın yıne alıp deneyım belkı o zaman beceremedım.. Sımdı elıte yoz aldım leke cıkarıcı ve camasır suyu tozu dıye gecıyor once hepsını suya basıo bekletıp sonra makınaya atıyorum hıc leke kalmıyo ama zaman harcıyorum gını gelıyor artık yoruldum..
Olimbonii YaseminAren Doğrudur valla bebegi olanlar pratik seyler ariyolar haklisiniz ben camasiri bile zor asıyorum