-erCansu- marinelife hidayet katipoğluna bakın liv de galıba istanbuldan gitti bugün bile aklıma geldıcok uzgunum gıttıgı için 🤣
Ebrushkaa Deletedmom_68 ne kadar iyi bir dr hemen 4 5 ay ekran görüntüsünü aldım bari gönderiniz en başa sabitlense ne iyi olur ayına göre anne okur
seboss35 Deletedmom_68 bu güzel bilgileri paylaştığınız için teşekkür ederiz öncelikle ✨ ama sormak istediğim birşey var mesela ek gıdayı anne sütünün hemen üstüne yedirmemiz gerektiği yazılmış o şekilde bebeğin karnı zaten tok olacağı için nasıl yediricez ki Siz öyle mi yapıyorsunuz merak ettim ve bebişiniz kaç aylık
Deletedmom_68 seboss35 evet ilk tadımları hep karnı tokken verdim😊 şu an 11 aylık önce emziriyorum sonra yemeğini veriyorum
Deletedmom_68 Deletedmom_68 eskisi gibi emmiyor ama artık kendi akışında gidiyor emzirme ve ek gıdası 🥰
seboss35 Deletedmom_68 o şekilde kusmuyormu ilk defa böyle bir bilgiyle karşılaştım baya tuhafıma gitti de o yüzden soruyorum 😀 belki de doğrusu o şekilde ben hiç işin o kısmını sormadım doktoruma
Deletedmom_68 seboss35 ilk tadımlar doyumluk değil ki zaten. bir de 9. aya kadar ek gıda ile karnını doyurmamalı, süt içmeli arkasından ek gıda ile tamamlamalı öbür türlü aç yerse ek gıda ile doyar anne sütü ek besin olur.