Merhaba, bebeğim bu gece 4.30 ta tamamen uyandı mızmızdı ama çok ağlamıyordu.
zaten 2 saatte bir ya da saatte bir uyanıyordu son zamanlarda o yüzden uyku düzeni diye birşey kalmadı.
3 gündür boğazım ağrıyor maske takıyordum.Bugün önce kendim muayene oldum sonra bebeğimi 7. Ay kontrolüne götürdüm.Bende faranjit varmış tahlil sonucu ilaç yazacak doktor.
Sonra bebeğimi muayeneye götürdüm doktorumuza,durumdan bahsettim sadece ciğerlerini dinledi.7. Ay için bu ay neler yapmam gerektiğinden bahsetti ama 12 dk sürdü ve özel hastaneye götürüyorum.
Arabada da çok ağladı bebeğim pusette durmak istemedi ama eve geldiğimizden beri ağlıyor.
Burnunu temizledim sıvı bi halde mukus vardı.
Bu arada 5 gündür kaka yapmadı , 1 haftaya kadar normal dedi doktor.
Ama oğlum çok huzursuz kucak istiyor durmadan ağlıyor kucağımda bile sakinlemiyor. Zor bi şekilde ana kucağında ilk kez sallayarak uyuttum.
Neden olabilir? Çocuk doktorları boğaza bakmıyor mu? Kbb vs mi götürmem lazım sizce?