Merhaba, 14 aylık bir kızım var. Hareketlidir pek durduğu olmaz😅 Oyuncakları var ama öyle çok ilgilenmiyor, zaten fazla oyuncak alma taraftarı değilim. Neyse, bu aylar için onunla beraber yapacağımız güzel etkinlik, oyun öneriniz var mı? Gelişimine de katkı sağlayacak sizler neler yapıyorsunuz? 👀