Buse-ayaz-14 Bebeğim dün 1 yaş aşısı oldu bugün çok huysuz oynamıyor sürekli mızmızlanıyor ve uyku hali var 8 de kalktı 9 da yine uyudu 40 dakka falan sonra 11 bucuk gibi yine uyudu normal mi
ezgiiturkk Buse-ayaz-14 2 3 gün huzursuzluk ve ciltte dökülme yapabilir demişti doktorumuz bizde 2 hafta sonra vurulacağız o aşıyı 🤷♀️