Deletedmom_68 Deletedmom_68 oğlum teli o kadar çok fırlattı ki telefon sonunda kafayı yedi😂açıcısız kendim boyuyorum her ay
Deletedmom_68 Kbetul hamileyken açıcı ile işlem yaptırdım. doktorum o zaman onay vermemişti hamilelik ve emzirme döneminde yaptırma demişti