TeacherrMom Rbclnn merhaba benm oglumun göğsünde de şişlik farkettik annem süt birikir sıkmak lazım dedj sıktı süt çıktı sonra netten baktım sıkılmaması gerekiyormuş bişey olmaz inşallah ya
Rbclnn TeacherrMom benim ellemedim kendiliğinden geçti keşke sıkmasaydınız zararlıymış doktorum öyle demişti