Merhaba anneler geçmiş postlara baktım yakin tarihte bulamadığım için yeniden açtım konuyu.
Ne olur bana yorum yapın çok zorlanıyorum çok üzülüyorum 😔 😥😰
Oğlum 1 yaş 15 günlük şuanda.. ek gıdaya gecisimiz gayet iyi başladı aslında. Kaşık ile bir çok püre çorba yoğurt yerdi , nasil mutluydum 🥺 Son 2 aydır kaşık ağzına sokmak istemiyor , bildiğiniz dudak buzup ağlıyor bir de 🤦🏼♀️zorlamayim eliyle yiyeceği şeyler hazırlayım diyorum ama son 1 aydır ise el ile yediği şeyler de kalmadı. Salatalık çok severdi günde 1 tane yerdi ağzına sokmuyor örneğin.
Ben sosyal psikologum ama kendimi asla bu konuda telkin edemiyorum uykularim kaçıyor beslenemiyor ve hastalanır diye korkuyorum. Keza şu son 1 aydır hastane kosturmacamiz oldu iki kez kan aldılar ultrason baktılar biraz korkuttular belki de ona tepki ama ondan önce de yemiyordu 🤦🏼♀️ iki doktor da kilosu boyu iyi dış cikariyor şuan normal mama verin gerekirse sadece diyorlar 😭 anne olarak gönlüm razı olmuyor neler yapıyorum neler, zaten durmayan bir çocuk kucağıma alıyorum tek el ile neler pişirir oldum, kol kası yaptım ayrıca 🤭ah bir de Nisan ayında ise başlamak zorundayım mecbur memurum göreve cagirildim annem yaşlı 70 yaşında kadın bir ay bakacak o süreçte bir çare düşüneceğiz annem yazık hiç uğraşamaz 🥺 Ben kendimi rahatlatıp anneme de bu konuda destek olmalıyım ki tüm aile su süreci güzel atlatalim.
Bu süreci yaşamış tecrübeli ya da bilgisi olan anneler iki sözünüz bile benim için çok değerli. Şimdiden teşekkürler
Dip not gün içinde ne yediğini yazıyorum.. bu arada anne sütüm neredeyse bitti iki günde 150 CC belki notlaniyor ve bir kez de içiyor onun dışında SMA 3 başladık.
Günde 3 kez 120.cc mama ve gece 1 kez 120 CC mama.iciyor
Onun dışında 2 zeytin, 1 ceviz, 2 badem, 1 Medine hurması kesin yiyor severek :) bunlar dışındaki her şey zorla… Ekmek kemirir ara ara ya da galeta Mesela seviyor vermeli miyim? Ekmek diye çok vermemeye calisiyorum acıkınca yesin mantığı ama aç hemde nasıl aç , açlıktan huysuz ama yemiyor..