Kuzeyto123 Annelerim merhaba 20 aylık oğlum var. Toplamda 8 dişi var doktorlar başta geç çıkarması normal dedi şuanda da az dişi var deniyor toplumdan tekrar doktora götüreceğim fakat aranızda böyle birşey yaşayan varmı?
Asyaveannesi04 Kuzeyto123 ne kadar geç çıkarsa o kadar sağlam olur dedi doktorumuz kızım 14.5 aylık 4 dişi var daha, arkadaşım bebeği 18 aylık 12 tane dişi var 🥹