Merhaba anneler. Çocuğum normalde de huysuz bir çocuk ancak son 1 haftadir çok ayrıydı hatta 2 gündür çok farklıydı bir yazıda şahit olmuştum erken diş çıkabiliyor diyr. Ellerini deli gibi ağzına sokuyordu durmuyordu hiç. Bir bakayım ağzına dedim ve beyazlık vardi parmağımı sürttüm hafif parmağımı gıdıkladi. Diş çıkarırken önerileriniz neler acaba dişi patlayana kadar bu huysuzluk hep olacak mi? Bizim gibi erken diş çıkaran var mi? Erken çıkan diş çürüyüp dökülüyor diye beni geriyorlar böyle bir durum var mı? Internette okuduğum kadarıyla olumlu gibi bile hatta ama hiç bilgim yok. Bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim 🥰🥰🥰