mertinannesi__ Deletedmom_39 bende aptamil kullanıyorum ama gaz yapio değiştiresim var bebelac denemek istiyorum
Sirinbuyukasci Eslimebrar ben memnunum gaz yapmıyor kilo alıyor kullandığım günden beri hiç sıkıntı yaşamadık
Beraninannesii Sirinbuyukasci 2 kutu 800gr Bebelac gold hepsi buradada yanında battaniye hediyeli 380e aldik. Markette tanesi 250 eczanede 215
Aysee_38 Sirinbuyukasci haklısın. Biz karı koca memuruz ama alıyoruz mecbur. 1 yasında oğlum. Başından beridir mama ve ek gıda gitti. Emmedi doğru dürüst. Ondan mamaya talim olduk. Şimdi hala alıyorum. Hipin 3 numaralı devam sütünü alıyoruz. Bakalım nereye kadar gidicez böyle. Allah tek maaşla geçinene sabır versin.
Sirinbuyukasci Aysee_38 Aysee_38 amin gerçekten çok zor bebek ürünlerinin bu kadar pahalı olmaması gerekiyor bence
Melisayy Sirinbuyukasci mecbur alacaklar diye bu fiyatlar ben kesinlikle böyle fırsatçılar hakkımı helal etmiyorum
mertinannesi__ Melisayy tesekkur ederim bende denemek istiyorum elimdeki bitince hemen ondan alacam fiyatı da uygun
Aysee_38 Sirinbuyukasci reisimiz sagolsun. Var olsun herşey çok ucuz onun sayesinde 👏🏻😊 oylar reise 🤚🏻
GulsahIrmak Merhaba hanımlar bebeğim 5 aylık bu 2 gündür beneğimin sesi kalınlaştı boğuk geliyor böyle grip olmuş gibi ama ateşi yok birazda huysuz anlayamadım ve sık sık uykudan ağlayarak uyanıyor bilgisi olan var mı acaba ne yapsam iyi olur