Deletedmom_62 hiç öyle düşünmeyin. Benim şahsen sütüm var. Göğüslerim taş gibi dolu dolu. Buna güvendim emzirdim. Bebeğim aylarca kilo almadı. Bu da yetmiyormuş gibi sütümün bebeğimi doyurmadığını söyledi doktor. Meğer bebeği doyuran, sağlıklı kilo almasını sağlayan sütün İçindeki yağmış ve benim sütüm su gibi olmuş. Bunu farketmeden bebeğime aylarca işkence çektirmişim. O kadar üzülüyorum ki. Baktığında sütüm var ama işe yaramıyor. Bebeğim göğsümdeki sütü emip güzel boşaltıyordu. Bu yüzden sağım yapmıyordum bende. Belki sağım yapsam anlardım. 5.ayımızda mecbur ek gıdaya başladık. Doktorumuzun önerisi ile kaşık mama başladım. Başlarda güzel yedi sonra reddetti bir anda. Bende zorlamadım. Şimdi ek gıda yanına mecbur formül süt takviyesi de yapıyorum. Bebeğim hiç değilse hem doyuyor, hem de sağlıklı kilo alıyor. Eskisi gibi huysuzda değil çok şükür. O açıdan emzirenleri şanslı görmeyin bence. Bazen evdeki hesap çarşıya uymayabiliyor😔