Yaren58 Bebegim 3haftalık henüz bogmaca öksürügüne yakalandı birinden virüs kapmıs. Öksürük atakları tuttugunda morarıyo ve nefesi gidiyo antibiyotik kullanıyoruz. Basına gelen oldumu nekadar sürdü meler yapabilirm.
qqulsum Yaren58 benim oğlumda 4 aylıkken boğmacaya yakalanmisti cnm cok sıkıntılı bir dönemdi sürekli öksürüyor ve sonrasinda kusuyor morariyordu klamer kullandik sonra ceftinex kullandik 1 ay icinde biraz azaldı ama tamamen gecmesi 2 ayı buldu
Minnoo35 Yaren58 benim bebeğimde tam 3 haftalıkken yakalandı o iğrenç hastalığa o kdr zor bi dönem atlattıktı anlatamam tam 7-8 ay öksürüğü devam etti rabbim acil şifalar versin inşallah 🙏
Minnoo35 Yaren58 1-2 ay da nefes kesilmeleri morarmaları azaldı öksürüğün tam bitmesi 7-8 ay I buldu maalesef
Melikeceylin Benim oglumda dort aylik sabaha kdr oksure oksure uyuyamadi suanda 4 gun oldu hala devam antibiyotik kullanioz bizde buhar verdi doktor :( rabbim biran sifalarini versin inssllah
Yaren58 Melikeceylin allahım sigalarını versin. Evet bizede buharlı hava veriyolar. Sizin cocugnuzda morarma veya nefes durması oluyormu
Yaren58 qqulsum cok gecmis olsun peki kalici bise oluyomu bittikten sonra. Yani en ufak bisede öksürük oluyomu hemen
qqulsum Yaren58 yok cnm kalıcı birşey kalmadi ama en ufak bir soğuk alginliginda hemen öksürmeye başlıyor hastaliklarda öksürük biraz ağır geciyor
Alican Yaren58 geçmiş olsun benimde 1 aylıkken öksürüyordu ben nane limon içine çay kaşigi bal koyuyordum ve içiyordum 3 4 kere yaptım şükür bebegin öksürüğü geçti çünkü süt ile bebeğe geçiyormuş