Ya kizlar kendi saçımda kepek tarzı şeyler ama ama tamda kepek değil elimde müdahale ediyorum bildiğiniz kavloyor ve kanıyor bölge bölge yerlerde var beyaz renkli özelikle saçımın ön taraflarında ve belirginleşmeye başladı çok utanıyorum hamileyken yoktu doğumdan sonra olmaya başladı ve şu 1 aydr çoğaldı hastaneye gıdım diyorum çocuktan vakit yok sizce ne egzama mi acaba ya int resimlere baktım benzerleri çıkıyor