Ben 6. Aydan beri pütürlü veriyorum o yüzden alışkın. O zamanlar sebzeleri suda ya da buharda haşlayıp az zeytinyağı döküp veriyordum şimdi normal yemek yapıp tuz atmadan veriyorum. Geçen fırında karnabahar yaptım üzerine sarmısaklı yoğurt döküp verdim, pırasa yemeği yaptım havuçla pirinçle filan onu verdim, sadece biraz suyunu fazla koyup iyice yumuşamasını sağlıyorum çünkü oğlumun hala dişi çıkmadı, damaklarıyla daha iyi ezebilsin diye.