Bnm doktorm her mama sonrası 1 çay kaşıgı su vermemi söyledı. Hem agzındakı mama kalıntısını temızlemek amaçlı hemde mama tatlı oldugu için midesını rahatsız etmemesı açısından. Burdada bi bayan vardı bebegıne hıc su vermemiş böbreklerı kötülemş cocugun. Tabı her bebekte aynı sey olcak dıye bırsey yk