Kızlar selam bebeğim 3ay 22 günlük gündüzleri uykusundan uyanırken hep ağlıyor, hatta uyanamadığı için ağlıyo öyle diyim,gözleri kapalı uyanmak istiyor ama uyanamıyor bu seferde ağlıyor,sizde durumlar ne ,atak haftasımı ondan mı yapıyo anlamadım,3-4gündür bu huy oldu,