Z1414 bence bunun geç kalması yok ya 14 aylıkken ayırdım şuan 1,5 yaşında oğlum bizimle uyuyordu ve biz asla rahat uyuyamıyorduk odasını bi anda ayırdım gece sürkeli uyandı ilk günler yanımıza gelmek istedi bende yanına uyudum uyuyunca yatağıma gittim hep böyle tekrar ettim odasına alıştı artık