6.5 aylık ikizlerim var 7 hafta erken doğdular dönebiliyorlar yanlarındaki oyuncağa uzanıp alıp oynayabiliyorlar kafalarını tam olmasada dik tutabiliyorlar ama oturttuğumda öne yana doğru yamuluyorlar. Bir sıkıntı yoktur değil mi? Arkadaşlarımın bebeklerine bakıyorum bebek arabasında dik oturuyorlar bizimkiler hala yatış pozisyonunda canım sıkılıyor prematüre oldukları için sanırım değil mi 😔 bir de bebeğimin biri hep boynunu sola çeviriyor sola eğiyor kafayı dik tutturmaya çalışıyorum benimle inatlaşıyor ultrason çektirdik bir şey çıkmadı çocukta bu kalıcı olur mu ki? Kafası da maalesef sola doğru yamuldu artık hep o tarafa yattığı için