Merhaba kızlar bebegım yaklasık bır haftadır kabız herseyı yaptım kayısı sebze corbaları haslama sebze kayısı suyu bol su verdım rahatlar gıbi oluyor sabaha tekrar sert ve nokta nokta yapıyor oglene dogru yıne rahatlıyor aksama yıne ıkı tane kucuk koyu yapıyor cok az beze yapısmıyor bıle siz neler yaptınız nasıl gecırdınız