3 aylık bebeğime doğduğu ilk günlerde sarılık tehlikesinden dolayı mama vermiştim o zamanlar içiyodu, sonrasında sürekli anne sütü aldı çok nadiren sağıp biberondan vermeye çalıştım o zamanlarda da çok az içiyodu nasılsa beni emiyo diyip üzerine düşmemiştim ama regl oldum, sütüm azaldı ve beni istememeye başladı mama vermek istiyorum çünkü doymuyo ama nasıl vereceğimi şaşırdım. Elimde chicco well being ve philips avent var ikisini de kabul etmiyor. Kaşıkla bile vermeyi denedim onda da zorlanıyor, önerilerinize açığım 🙏🏽