Miniminnak22 Kızlar sizce ne alabilirim? En çok ne işinize yarar ya da hoşunuza giderdi? Fikirleriniz benim için önemli 😂♥️🍀
Seyyid_Ali_2021 Miniminnak22 oyuncak en iyisi yeni oyuncak ile oynarken bende gelen arkadaşla kahvemi ilk yarımsat rahat içerim muhabbet ederiz 😀
Atesbebek Miniminnak22 alıştırma bardağı falan alabilirsiniz ya da suluk . Ekgidaya yönelik bir şey olabilir . Onun dışında eğitici oyuncaklar var kitap tarzı cırt cırtlı falan o tarz bisey olabilir. Ya da e bebekten hediye çeki alabilirsiniz Bütçenize göre. Yürüme arkadaşı olabilir
Ali_asaf_10 Miniminnak22 bece ek gıdaya yönelik bir şey ya da yakininizsa bütçeniz ne bilmiyorum büyük bisey mi kucuk mu alacaksınız ama yurume arkadasi veya yurutec falan olabilir kullanıyorsa ve yoksa
Miniminnak22 Deletedmom_48 6 aylık. Kuzenimin bebeği için düşünüyorum. Ama başka şehirlerde yaşadığımız için çok samimi olamadık. Orta halliyiz diyelim
Miniminnak22 Seyyid_Ali_2021 güzel bakış açısı 😂 Ben kendi kızıma bile pek oyuncak almadım. Olanlar hediye geldi. Nasıl bi oyuncak seçeyim programı. araba geliyor aklıma direkt 😂
Seyyid_Ali_2021 Miniminnak22 kaç aylık ise ve annesinden de yardım alarak oyuncak konusunda danışarak hediye alman güzel bir şey bence oyuncakcıya git orada arkadaşınız arayın beğendiğiniz hediye resimini atın bu var mı elinizde canım bunu almak istiyorum vs de en azından çocuk da annede mutlu olur eğitici oyuncaklar var yani zaten benim düşüncem oyuncak çok olmadığı takdirde aynı çeşit den aynı amaçta olmadığı sürece motor gelişimi hayal gücü gelişimi uygulaması herşeyi ortaya koyuyor sergiliyor Mesela ben LEGO tarzı oyuncakları çok seviyorum çok amaçlı gelişim araba yaparsın üst üste duzersin tren yapar bir çok gelişimi içinde kapsayacak bir eğitici oyuncak 🤗🤗
Miniminnak22 Seyyid_Ali_2021 evet düşündüğüm şeyi yazmışsınız. Ellerinde hangi oyuncaklar olduğunu bilmiyorum. Ama LEGO her dönemde kullanılabilecek bi oyuncak. Teşekkürler yorumunuz için 🍀
34212 Bize arkadaşım 3 aylık oğluma 3 - 4 yaş mont almıştı çok makbule geçti, başka bi arkdşım kreşe başladığında kullanabileceği sırt çantası almış o da çok hoşumuza gitti. Tavsiye ederim
Miniminnak22 Ali_asaf_10 aslında ayına bakınca bende ek gıdayla alakalı bişey almak istiyorum. Kaşıklar bile ne işime yaramıştı benim😂
Atesbebek Miniminnak22 bu arada montla gerçekten güzel bir hediye yazanlar olmus. kuzenim dogumda yollamıştım 1 yaş mont 3 yaşına geldik hala giyiyoruz 🤣 e bebekte hatta indirim var 200 tlye montlar var düşünebilirsiniz.
Erolunannesi Miniminnak22 (6ay önce) kuzenim bebeğime 50₺ vermişti (hişbisey etmez o ayrı)🤪🤪🤣🤣 ben olsam ek gıda veya oyuncak tarzı bişey alırdım