Arkadaşlar merhaba kızım 35 haftada doğdu 2700 hastanede 2300 düştü sarılık oldu hala sarılığı devam ediyor bugün kontrole gittik 4 kg olmuş doktor iyi dedi ama bana çok az geliyo ilk oğlum iri yarıydı o yüzden mi bilmiyorum ama çok üzülüyorum annelik iç güdüsü sanırım