Ben epilasyon yapıyorum. Ama canımı çok yakıyor. Aldıktan sonra epey çıkmıyor evet ama sırf o acıdan alasım pek gelmiyor. Kökten aldığı için tüylerde inceldi aslında. Acaba tüy dökücü ya da tıraş yapmak tekrardan sertleştirir mi ?
Önerinizi bekliyorum