RabiyaG Ağzını kilitliyor açmıyor çok üzülüyorum ne kan ilacını icirebiliyorum ne birsy ne yapmam gerekir 😔
Ozzyey RabiyaG bu 8.ayda vallahi birşey var bizimkide öyle asla yemiyor asla:( sadece anne sütü:( ve zayıf
kxbxx RabiyaG Bizde 8 aylığız Ek gıdaya başladık başlayalı bir kere kendi isteğiyle ağzını açmadı ne ilaçlara ne türlü türlü yaptığım yemeklere doktorumuz da zorlamayın diyor nasıl alışacak bilmiyorum 🤷♀️
RabiyaG kxbxx bende bilmiyorum bı ara aciyirdu ,2 tane dış ciksrdik ve hastalık üstüne denk geldi anca oyun yaparsam anca yada birşey gösterince yiyor zaten süt yumurta alaerjimiz var çorba yerde yiyor