Megami27 merhabalar, ben v8 animal plus kullanıyorum, aşırı memnunum. evimde herhangi bir hayvan yok sadece çekim gücü diğer v8’e göre daha iyi olduğu için bunu tercih ettim. hayatımda yaptığım en güzel yatırım galiba dyson. hangi modeli alırsanız alın pişman olmazsınız bence; tabii bütçeniz elveriyorsa üst modelleri tercih edin.