minesglm benim bebeğimde doğdu doğalı kusardi geceleri uyumaya korkardım yan yatirsamda bazen kusmugu bogazinda kalirdi uyurken nefes alamiyir gibi olurdu çok kötü gunlerdi ama zamanla azaldi ve 5, 5 bucuk ayda bitti çok şükür. Şuan 1 hafta sonra 9 aylık olucak. Zamanla gecicektir bende cok zorlandım şuan şükrediyorum