Canım anneler 4 ay 6 günlüğüz bizim gibi olan var mı gündüz uyuyup geceleri uyumayıp aglama krizlerine giren tükendim cok uykusuzluktan artık modum düşük eşimle kavga ediyoruz bazen geceler gelmesin diye dua bıle edıyorum gecıcek mi bilmiyorum. Uyku egitim bu ay bittikten sonra vermek ıstıyorum