Selam anneler
Biz 9 ay 18 günlük olduk ama dönmeyi hiç sevmiyoruz emekleme desen hiç yok o pozisyondan nefret ediyor. Biliyorum emekleme bir gelişim basamağı değil ama tedirginim. Mesela geceleri hala bıraktığım gibi kalıyor dönmeyi biliyor ama dönmüyor. Kollarından destekleyip yürütmeye çalışınca adım atıyor koltuk kenarlarına tutunup 20-30 saniye kalabiliyor.
Endişelenmeli miyim sizce biraz hareketsiz bir bebek bir de ilk çocuk hiç kucaktan inmedi gık dese aldılar kucağa onun etkisi olabilir mi?