Kızlar bebeğim 7 aylık ve anne sütü dışında hiçbir şey yemiyor . Ben 1 ay sonra işe başlayacağım nasıl olacak bilmiyorum anne sütünü biberona koyuyorum onu bile aşırı aç olmasına rağmen içmiyor . Deneyimlerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim