Kızım 13 ay 20 günlük 4 5 gündür gece saat 4 gibi uyanıyor ve ağlamaya başlıyor normalde ben gidip pis piş yapınca geri uykuya dönerdi ama asla dönmüyor bende yatağıma alıyorum birlikte yatalım diye bu sefer de yatakta dön Allah dön sabah 6 6.5 a kadar dönüyor hiç aralıksız sürekli kendini bir sağa çarpıyor bir sola tüm yatağı dolaşıyor ağlıyor bir türlü uykuya geri dönemiyor 2 saat döndükten sonra bir köşede kıvrılıp uyuyor. Neden böyle yapıyor anlamıyorum bir sıkıntısı mi var bir yeri mi ağrıyor dedim dün gece ağrı kesici verdim ama gene bir şey değişmedi neden yaptığını anlayamadım böyle bir durum yaşayan oldu mu ?