Regen ben tek meme emziriyorum canım. Bir ara azalmıştı laktamil mama vermişti doktorum geçen içtim mastit oluyordum sıcak su tuttum sağdım falan aylar sonra şaşırdım evde kalmıştı dibinde çöpe gitmesin diye içmiştim hastanelik oluyordum göğsümün ağrısından duramadım. Sabahları bir bardak iç bak bi duruma ona göre azalt ya da çoğalt