20 aylık bebeğim var emzigi çok seviyor normal de uyku saatlerinde sadece kullanıyor bende artık bıraktırmak istiyorum dün beşiğinden attı emziğini bende vermedim ilk defa emziksiz uyudu gündüz uykusunda direk emziğini arayan bir bebek nasıl bir yöntem izlemeliyim sizce unutması için