Kızlar bebeğim 4 ay 23 günlük gaz belasından kurtulamadık bi türlü özellikle gece 2 den sonra kıvranmaktan uyuyamıyor ağlıyor 2 saat uğraşıp gazı çıkıp kakasını yapıp rahatlıyor ve uyuyor yarım saat sonra yine başlıyor ne belaymış bu uyku muyku kalmadı aynı şeyleri yaşayan var mı ne yapacağımı şaşırdım