Kerem_ozlm09 Selam annler bebeğim dün geceden beri ağlama kirizi geçiriyor 2 aylık 3ten 1hafta gidiyor ne yapıyorsam rahatlamiyor bir türlü ne olur bana yardımcı olun deliricem 😭😭😭