Crystall benim kızım da o aylarda 5-5.30 da kalkardı. Doktor 6 dan öncesi erken uyanma oluyor uyumaya devam etsin demişti. Ama ben pek başarılı olamadım. Odayı karartmak (gün aydınlanıyor diye uyanıyor olabilir, karartma perdesi kullanılabilir) önerilmişti. Açıktıgı için uyaniyorsa uyanma saati yaklaşınca uyku beslemesi yapilmasi önerilmişti. Ya da gece uykusuna yatisi 15 dk ileri çekebiliriz. Bende hiçbiri ise yaramadı ayı büyüdükçe o kadar erken kalkmayı bıraktı. Belki sizde işe yarar diye yazdım 🙃