Merhaba
Kaç tane doktora gittiysem 4 aylık bebeğimin alerjik olduğunu öğrendim , ne yapıcam bilmiyorum 😞 emdikten sonra fışkırırak kusuyor ,alerjiye bağlı reflüsu varmış , sütüm de azaldı alerji mamaları kötü tattaymış, nasıl vermeliyim , siz neler yapıyorsunuz yardım edebilir misiniz