omerinannesi0509 bende 9 ay boyunca dusuk ve erken dogum nedeniyle yattim erken dogdum ve zorunlu sezeyan oldum sizinle aynı durumdayim hic halim yok gun boyu yorgunum ve kalkmak istemiyorum emzirme vs derken vücut toparlanamiyor demek ki dogumda da cok kan kaybettim eskiden surekli calissam yorulmazdim şimdi hemen yoruluyorum