Kızım 1 yaşında, pazar gününden beri ateşli. Doktor ibufen zero verdi calpol ile dönüşümlü veriyorum dün iyi gibiydi bu gece yine ateşi çıktı, iştahı iyiydi normalde ağzına tek lokma koymuyor pazardan beri o kadar canım sıkkın ki 😔 Böyle hastalıklarda ne yapıyorsunuz, doktor nezle dedi maalesef salgın varmış yine burnu da çok tıkalı