Bensuuu1 Merhaba anneler gece bu saatte yazıyorum çünkü bebeğimin burnu tıkanık uyuyamıyor ağlıyor emzikte ememediği için, 11 bucuk aylığız böyle sorun yaşamamıstık ne yapabilirim? Serum fizyolojik var evde hiç kullanmadım
Tubagokalp Bensuuu1 elinizdeki serum fizyolojikle yıkayın eger cok sümük varsa burun aspiratörüyle cekebilirsiniz
Snmtt Bensuuu1 bende şimdi burnunu açmak için kalktım bebeğimin. Biraz serum fizyolojik sıkıp aspiratörle çekiyorum kısa süre de olsa rahatlatıyo. Enjektöre de çekip burnuna direkt sıkabilirsiniz. Bi burun değilinden sıkınca öbüründen akıyo bütün sümükler çok rahatlatır.
Bssraa2 Bensuuu1 benim bebeğim burnuna asla ellettirmiyor ağlıyor temizleyemiyorum ama odaya nemlendirici aldım o bayağı iyi geldi sık sık odasını nemlendiriyorum burun tıkanıklığı azaldı
Sevoinci Bensuuu1 serum fizyolojik sıkın aspiratörle çekin rahatlar üç dört saatte bir tekrar edin rahatladığını göreceksiniz biz de aynı sorunu yaşıyoruz bir haftadır sonra öksürüğe çeviriyor
irinasofia Serum fizyolojik yap bizde aynıyız burnu tıkalı uykuya dalamiyor saat 1 den beri ayaktayız
Bensuuu1 Sevoinci Snmtt Snmtt damla olarak mı yoksa hızlı mı bırakmam gerekiyor farkediyor mu ? Bida miktar nasıl olucak acaba
Sevoinci Bensuuu1 damla olarak sıkın temizleyin sonra birkaç kez tekrar edin youtube da bunu anlatan videolar var tavsiye ederim
Snmtt Bensuuu1 eğer aspiratörle çekecekseniz 2 damla her deliğe sıkın çekin. Diğer türlü de şırıngaya çekin kaç ml ise şırınga bi delikten bi anda sıkınca diğer delikten sümük boşalıyor zaten.