-_-hUysUzvetatlikadin Eşimin gömlekleri takım elbiseleri falan var onları buradan satışa çıkartabilir miyim ?
AA201207 -_-hUysUzvetatlikadin Merhaba annemiz, forumda yalnızca Kadın-Anne&Bebek ürünlerinin 2.el satışına müsade edilmektedir🌸
-_-hUysUzvetatlikadin Lavantakokusuuu sadece çocuk eşyaları haricinde anne kıyafwtlerine izin var dimi ?
-_-hUysUzvetatlikadin Pnay ben biliyordum da ne oldu burdan hiç satamadım 😅 hala bebek pudrası duruyor öylece