Ben bir türlü geçiremedim her şeyi denedim karbonat mikostatin ama hala dilinde beyazlık var bazen çok üzülüyorum iyi bakamamışım gibi geliyo kıyafetlerinide ütüsüz giydirmiyorum ama bir türlü geçmedi doktor normal çok takıntı yapmışsın dedi ama bilemedim. Bütün bebeklerin ilk diline bakıyorum 😅