purpleblue herkes çok sever konuşmayı. Benimkide 34 haftalık doğdu 15 gün küvezde kaldı orda süt sağıp götürüyodum biberonla veriyolardı, biberona alıştığı için 3 ay zar zor ağlaya zırlaya emdirdim resmen bi görsen kıyamet kopuyodu memeye yaklaştırdığımda. Sağıp biberonla veriyodum bi süre sonra onu da içmemeye başladı. Bizde mamaya başladık. O zaman banada neler söylediler sanki ben zorla sütten kesmişim gibi. Hiç takma kafana annesi benim, en iyisini ben bilirim de